معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکلات و ناهماهنگی های موجود در زمینه پرداخت خسارت سیل به افراد آسیب دیده در نشستی با حضور مدیران عامل بانک های استان برطرف شد.
کد خبر: ۱۹۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 01 March 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکلات و ناهماهنگی های موجود در زمینه پرداخت خسارت سیل به افراد آسیب دیده در نشستی با حضور مدیران عامل بانک های استان برطرف شد.

به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی افزود: با توجه به رفع این موانع پرداخت تسهیلات خسارت به سیل زدگان این استان از شنبه هفته آینده توسط بانک های عامل آغاز می شود.
وی اظهار کرد: کار ارزیابی و تشکیل پرونده خسارت دیدگان سیل اخیر در استان انجام شد اما تعدادی از بانک ها در زمینه پرداخت خسارت های بیش از 60 میلیون ریال به دلیل ناهمخوانی با بخشنامه های داخلی خود با مشکل مواجه بودند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بنابراین در نشستی با مدیران عامل بانک ها به منظور تسریع در پرداخت خسارت سیل زدگان مقرر شد پرونده تمامی خسارت های بیشتر از 60 میلیون ریال در بانک ملی تجمیع شوند.
پولادی افزود: خسارت مابقی پرونده ها نیز توسط دیگر بانک ها از جمله سپه و تجارت پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس از شنبه هفته آینده پرداخت خسارت سیل از طرف بانک های عامل بر اساس اولویت و نوبت های تعیین شده آغاز می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در بررسی های اولیه 18 هزار واحد مسکونی در استان ایلام دچار خسارت شده بودند اما با اعزام کارشناسان برای 15 هزار و 500 واحد نوع و میزان خسارت مشخص شد.
پولادی با بیان اینکه برای این تعداد واحد یک هزار و 500 میلیارد ریال خسارت برآورده شده است، افزود: برای تعمیرات مسکن بین 40 تا 80 میلیون ریال و برای احداث مسکن در مناطق شهری و روستایی به ترتیب 200 و 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.
به گزارش تابناک ایلام؛وقوع سیل آبان ماه امسال در این استان به ویژه در شهر ایلام، بیش از 10 هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، زیرساخت ها، 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و صنعتی و یک هزار دستگاه خودرو در استان ایلام خسارت وارد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار