سرپرست شورای هماهنگی ایلام از برپایی نشست هماهنگی گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 07 March 2016
سرپرست شورای هماهنگی ایلام از برپایی نشست هماهنگی گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت 12 فروردین و سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) گفت: نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی كه در  22 بهمن سال 1357  به پیروزی نشست در واقع زمينه ساز مهمترين همه پرسي تاريخ ايران جهت تعيين نوع حكومت در کشور شد.

وی ادامه داد: 12 فروردین در واقع روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران و روز استقرار و تثبيت انقلاب اسلامي است كه بي هيچ تردیدی باید گفت رویدادی کم نظیر و منحصر به فرد است .

وی با بیان اینکه 12 فروردین ماه روزی مقدس و پر بركت برای ملت ایران محسوب می شود اظهار داشت : این روز تاریخی و سرنوشت ساز سرآغاز حيات واقعي اسلام در عصر معاصر و پایه گذار ساختار جديد سياسي اجتماعي در ايران بر مبناي آراي مردم است.

 چراغی پور تشكيل نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران توسط خود مردم را از آثار و برکات همه پرشس 12 فروردین سال 58 عنوان کرد و افزود: در این روز بزرگ ملت ایران توانستند سرنوشت کشور را تعیین و استقلال و آزادي را برای خود به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) و تقارن این روز با خجسته میلاد ام الائمه حضرت زهرا (س) گفت: دهه اول سال جدید با تقارن این مناسبت های مهم در روزهای 11 و 12 فروردین قابل  تفکر و توجه است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در پایان با بیان اینکه گرامیداشت مناسبت های روزهای  11 و 12 فروردین در دستور کار این شورا قرار دارد افزود: برپایی باشکوه این دو مراسم با اجرای ویژه برنامه هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون برگزاری باشکوه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی(ره) و همچنین یوم الله 12 فروردین به بحث و تبادل نظر پرداختند./ف

منبع:آوای مهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار