فرمانده انتظامی ایلام از کشف 97 درصد سرقت اتفاق افتاده در ایام نوروز 95 در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 04 April 2016

فرمانده انتظامی ایلام از کشف 97 درصد سرقت اتفاق افتاده در ایام نوروز 95 در این استان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی دولتی اظهار کرد: طرح نوروزی نیروی انتظامی استان همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه امسال آغاز و تا 14 فروردین سال آینده ادامه داشت.
وی افزود: نیروی انتظامی استان با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه های ایست و بازرسی بویژه در مبادی ورودی و خروجی شهرها در ایام نوروز سعی داشته است امنیت و آسایش هرچه بیشتری را برای شهروندان فراهم کند.
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به مسافرت های شهروندان در ایام نوروز و کاهش حضور مردم در منازل یادآور شد: رسیدگی به جرائمی همچون سرقت از جمله بخش هایی است که بطور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار دولتی تاکید کرد: میزان وقوع سرقت در سایه حضور پررنگ پلیس در ایام نوروز امسال 2 درصد کاهش یافته و 97 درصد سرقت ها نیز کشف شده اند.
وی همچنین از کاهش 21 درصدی سرقت احشام در طول تعطیلات نوروز 95 در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به استقرار 40 تیم و گشت پلیس راه در جاده های برون شهری استان که در روز طبیعت به 45 تیم افزایش یافت، گفت: میزان تلفات حوادث جاده ای در استان با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان نسبت به دوره مشابه پارسال 70 درصد کاهش یافت، ضمن اینکه میزان تلفات در مجموع حوادث درون و وبرون شهری نیز کاهش 58 درصدی را نشان می دهد.
سردار دولتی تعامل سازنده با مردم و استفاده از نقش شهروندان در ارتقای امنیت عمومی را از مهم ترین برنامه های پلیس برشمرد و ابراز امیدواری کرد این همکاری و همراهی در طول سال تداوم داشته باشد تا شاهد افزایش روز افزون سطح رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار