فرماندار دهلران از وارد شدن خسارت های زیاد ناشی از وقوع سیل و بارش های شدید باران و تگرگ در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: بررسی دقیق میزان و حجم خسارت ها در دست انجام است.
کد خبر: ۲۱۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 14 April 2016

فرماندار دهلران از وارد شدن خسارت های زیاد ناشی از وقوع سیل و بارش های شدید باران و تگرگ در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: بررسی دقیق میزان و حجم خسارت ها در دست انجام است.

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی اظهار كرد: در اثر بارش باران و تگرگ و جاری شدن سیل تعدادی از واحدهای مسكونی و تجاری در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند.
وی از وارد شدن خسارت به راه ها و تاسیاست زیربنایی خبر داد و افزود: با تلاش اكیپ های راهداری مسیرهای ورودی و خروجی و راه های ارتباطی شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
سبزی با اشاره به تخریب پل های مسیر كمربندی شهر دهلران تاكید كرد: راه كمربندی هم اكنون مسدود است و امكان تردد خودروها از این مسیر ارتباطی وجود نداردضمن اینكه یك دستگاه تریلر نیز در این محدوده دچار آبگرفتگی شده ولی از راننده این تریلر اطلاعی در دست نیست و جستجو برای این فرد ادامه دارد.
فرماندار دهلران از وارد شدن خسارت ناشی از وقوع سیل به چند دستگاه خودرو در معابر این شهر نیز خبر داد و یادآور شد: بارش شدید باران و وقوع سیل موجب تصادف چند دستگاه وسیله نقلیه نیز شد كه این حوادث چند مصدوم بر جای گذاشت.
وی با بیان اینكه سیل همچنین به عشایر منطقه خسارتی وارد كرده است به خسارت اراضی كشاورزی منطقه نیز اشاره كرد و گفت: سیل و تگرگ خسارت به مزارع و باغات شهرستان نیز خسارت زده كه میزان دقیق آن در دست بررسی است.
سبزی به مصدومیت 9 نفر در اثر وقوع سیل در شهرستان و انتقال 2 نفر از این مصدومان به مراكز درمانی نیز خبر داد و یادآور شد: 50 نفر نیز كه در مناطق مختلف گرفتار سیلاب بودند در عملیات های مختلف امدادی نجات یافتند.
فرماندار دهلران با اشاره به بارندگی 181 میلی متری در 24 ساعت گذشته افزود: این میزان بارش موجب جاری شدن سیل در شهر دهلران و وارد شدن خسارت به منازل، واحدهای تجاری، وسایل نقلیه، چادر عشایر، مزارع كشاورزی و راه ها شده است.
سبزی با اشاره به آمادگی ستاد بحران و حضور به موقع عوامل امدادی و خدمات رسان در محل های وقوع حادثه گفت: آب شرب مناطق شهری دهلران قطع شده كه تلاش برای رفع مشكل آغاز شده و تامین آب شرب مورد نیاز مردم نیز به وسیله تانكرهای سیار در حال انجام است.
بارش های شدید باران طی 24 ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان ایلام موجب جاری شدن سیل، طغیان رودخانه های سیمره، دویرج و كنجان چم و آبگرفتگی معابر شهری شد، هنوز از حجم و میزان خسارت های ناشی از وقوع سیل در این مناطق اطلاعی در دست نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار