امام جمعه ملکشاهی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای توجه به حل مسایل و مشکلات مردم دانست.
کد خبر: ۲۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 19 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین روح الله تاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ملکشاهی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران برای خدمت رسانی به میهن اسلامی و مردم هستند.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای توجه به حل مسایل و مشکلات مردم دانست و گفت: این ایام فرصت مناسبی است تا دولتمردان با توجه و تکیه بیشتر بر امکانات و ظرفیت های موجود کشور بتوانند در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه و توسعه میهن اسلامی قدم بردارند.

حجت الاسلام تاری گفت: حل مشکل بیکاری با ایجاد فرصت های شغلی جدید و تلاش در جهت سازندگی، عمران و آبادانی از جمله مهم ترین اموری است که انتظار می رود دولتمردان نسبت به آنها توجه لازم را داشته باشند.

امام جمعه ملکشاهی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر وظیفه و رسالت مهم نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی گفت از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم به جد پیگیر مسائل و مشکلات عمومی استان باشند.

وی افزود: مهمترین خواسته و مطالبه عمومی مردم بحث اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار است که نمایندگان استان در جهت تحقق این امر مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین تاری در پایان با تأکید بر اهمیت و جایگاه نماز جمعه به عنوان قطب فرهنگی شهرستان خواستار تسریع در تعیین امام جمعه جدید شهرستان ملکشاهی شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار