استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:با توجه به اینکه در روزهای گذشته بیش از 650 هزار زائر وارد کشور شده بودند اکنون این تعداد به نزدیک به 800 هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۳۳۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 22 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید اظهار کرد:روند بازگشت زائران به کشور بویژه از مرز بین المللی مهران در سایه همکاری تمامی ارگان های مسئول در ستاد اربعین و مدیریت ورود به کشور از سوی زائران در کمال آرامش جریان دارد و مشکلی در روند تردد مشاهده نمی شود.
 
استاندار ایلام یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان را جلوگیری از بروز حوادث رانندگی برای زائران در هنگام بازگشت با توجه به خستگی طول سفر دانست و از زائران خواست با مدیریت سفر خود از عجله و شتاب بپرهیزند.
 
مروارید به رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی نیز توصیه کرد: پس از ورود به مرز چند ساعتی را در موکب‌ ها استراحت داشته باشند و سپس به ‌سوی شهر و استان محل زندگی خود حرکت کنند.
 
وی ادامه داد: سه هزار دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل جاده ای برای جابجایی زائران فراخوان شده است و در صورت نیاز یک هزار و 700 دستگاه اتوبوس سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نیز برای انتقال زائران استفاده خواهد شد.
 
گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپیمایی اربعین حسینی از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار