نخستین جلسه همایش گلیم نقش برجسته با حضور دبیر علمی همایش ، معاونین و مسئولین اداره کل و همچنین کارشناسان معاونت صنایع‌دستی در اداره کل میراث فرهنگی ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نشست علمی تخصصی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در خصوص برگزاری همایش گلیم نقش برجسته در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری ایلام برگزار شد .

«علی مؤمنی» معاون توسعه مدیریت و جانشین مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: برگزاری همایش گلیم نقش برجسته  یکی از اقدامات مهم و مؤثر برای رفع موانع و چالش‌های توسعه در این حوزه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد : از محورهای این همایش ، ارسال چکیده حداقل 6 و حداکثر 12 مقاله  است و مقالات الزاماً با فرمت علمی ، پژوهشی نوشته شوند تا امکان انتشار آن‌ها در کتاب مجموعه مقالات وجود  داشته باشد و تعیین سیاست گذاری با ریاست مدیر کل استان و دبیر علمی و اجرایی برای همایش است.

«حمید بختیاری» -  معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل نیز در این نشست اظهار کرد:  برگزاری نشست علمی مستلزم الگو و شیوه نامه مشخصی است تا به کمک آن بتوان در روند برگزاری از امکانات و زمان بیشتری بهره برداری را داشته باشیم .

وی عنوان کرد : از اهداف نشست علمی و برگزاری همایش می توان به ارتقاء سطح کیفی و افزایش اثربخشی همایش های علمی – ساماندهی این برنامه ها به منظور هم افزایی علمی – تقویت ارتباط معاونت صنایع دستی با سایر مراکز علمی و آموزشی و نهادهای فرهنگی کشور و ... نام برد .

در پایان این نشست آقای دکتر پوراشرف به عوان دبیر علمی همایش گلیم نقش برجسته معرفی شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار