اجرای 66 طرح اقتصاد مقاومتی در چرداول کد مطلب: 24548 تاریخ انتشار : 1395-10-13 07:36 چاپچاپ مسئول بسیج سازندگی شهرستان چرداول گفت: هشت میلیارد و 900 میلیون ریال صرف طرح های اقتصاد مقاومتی می شود.
کد خبر: ۳۵۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 02 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "حسین جعفری"مسئول بسیج سازندگی  چرداول  گفت:بسیج سازندگی در سطح شهرستان  در زمینه های اقتصاد مقاومتی  و صنایع تبدیلی و صنایع دستی به افرادی که متقاضی طرح بوده  اشتغالزایی نموده است و در زمینه  محرومیت زدایی، و بازدید از مناطق  و روستاهای محروم  این شهرستان از مهمترین اهداف بسیج سازندگی می باشد.

وی گفت:در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل  در سطح شهرستان چرداول  با اجرای 66 طرح  در زمینه اقتصاد مقاومتی در عرصه های پرورش زنبور عسل ،قارچ،بلدرچین،داربست باغات و گیاهان دارویی  ودر زمینه صنایع تبدیلی شامل لبنیات و در زمینه صنایع دستی  شامل قالی و قالیچه و گلیم  به متقاضیان  اشتغالزایی شده است.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی امسال اعتباری بالغ برهشت میلیارد و 900 میلیون ریال میلیون  برای اجرای 66 طرح خود اشتغالی در سطح شهرستان چرداول  در دو مرحله  تا تاریخ آذر ماه سال جاری به متقاضیان واگزار گردید.

وی افزود: اجرای کلاسهای آموزش اقتصاد مقاومتی در زمینه های قارچ و زنبور عسل  و گیاهان دارویی  در سطح  حوزه های مقاومت  اجرا گردید و در این کلاس آموزشی که برای افراد متقاضی  در زمینه اقتصاد مقاومتی  برگزار شد تعداد  525 نفر در این کلاسها  شرکت نمودند./م
دیار زاگرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار