جانشین انتظامی استان با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهمترین ویژگی مأموریت های پلیس است گفت:نیروی انتظامی در کنار مردم و مسئولان تلاش می کنند تا امنیت و احساس آرامش در جامعه تبلور یابد.
کد خبر: ۴۴۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 17 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ " حسن کاظمی"در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان اظهار داشت: تعامل دوسویه با مردم واستفاده از ظرفیتهای مردمی و تعامل با سازمانهای مردم نهاد از موفقیتهای نیروی انتظامی در سالهای اخیر بوده است که در آینده نیز تداوم خواهد داشت.  
 
وی افزود:دشمنان نظام جمهوری اسلامی به خوبی قدرت ایران اسلامی را درک کره اند و برای ضربه زدن به این اقتدار ، در روزهای اخیر با اجیر کردن تیم های تروریستی قصد اقدامات خرابکارانه را در داخل کشور داشتند که با همت دلاورمردان سپاه پاسداران .سربازان گمنام امام زمان ونیروی انتظامی این عملیاتها خنثی وضربات سنگینی به تیمهای تکفیری اعزامی به کشور جمهوری اسلامی  زده شد.  
 
سرهنگ کاظمی تصریح کرد: نیروی انتظامی به همراه سایر دستگاههای نظامی و امنیتی با اقتدار در مقابل هرگونه تحرکات تروریستی ایستاده وبه حول قوه الهی هرگونه اقدام خرابکارانه را در نطفه از بین خواهد برد وگروههای تکفیری وتروریستی نیز به این امر واقف هستند که به محض نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکنی خواهند گرفت واین در حوادث اخیر نیز به خوبی برای این مزدوران جیره خوار محرزشده است.  
 
مهندس مجید عسگری فرماندار آبدانان نیز درادامه  با بیان اینکه پلیس، حافظ  ارزش های اسلامی است ازنیرو ی انتظامی بخاطر امنیت مثال زدنی برگزاری انتخابات تشکر  و اظهار داشت:این آرامش درشهرستان آبدانان به نحوی بود که حتی درطول برگزاری انتخابات کوچکترین مساله ای نداشتیم.  
 
در پایان با تقدیر از زحمات سرهنگ پرویز جعفری فرمانده سابق انتظامی آبدانان،سرهنگ علی جمالوندی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد. /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار