رئيس عمليات پليس راهنمايي و رانندگي ايلام از اجراي طرح ترافيکي ويژه ماه مبارك رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 22 June 2015

سرهنگ «محسن ناصري» اظهار کرد: به‌منظور تسهيل عبور و مرور و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي طرح ويژه امنيتي، ترافيکي در ماه مبارک رمضان اجراشده است.

 وي ادامه داد: با عنايت به حلول ماه مبارک رمضان و ضرورت استفاده مردم مومن و متعهد ايران اسلامي از فرصت گران‌قدر پیش‌آمده و به‌منظور جلوگيري از به وجود آمدن ترافيک قبل و بعد از افطار و تسهيل عبور و مرور و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي ترافيکي از اولين روز ماه مبارک رمضان در دستور کار پليس راهنمايي و رانندگي قرارگرفته است.

رئيس عمليات پليس راهنمايي و رانندگي ايلام زمان اجراي اين طرح را از اولين روز ماه مبارک رمضان و تا پايان اين ماه مبارک اعلام كرد و گفت: محل اجراي اين طرح معابر و تقاطع پرترافیک و پرتردد حوزه استحفاظي است.

وی تصريح کرد: در اجراي اين طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و خودروهايي كه درملأعام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند برابر مقررات رفتار خواهد شد.

ناصری افزود: در ماه مبارك رمضان طرح‌های ويژه مناسبتي با اعمال محدودیت‌های خاصي در دستور كار پليس راهنمايي و رانندگي استان قرار می‌گیرد كه هم‌زمان با روزهاي شهادت امام علي (ع) و ليالي قدر، روز قدس و روز عيد فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت‌های در نظر گرفته‌شده اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی به رانندگان توصيه كرد که به نکات پليس در طول مسير عمل کرده و احتياط را سرلوحه رانندگي خود قرار دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار