فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که در یک ماه اخیر 13 مورد سرقت قطعات خودرو در شهر ایلام را مرتکب شده بود.
کد خبر: ۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 13 July 2015
به گزارش تابناک ایلام

سردار علی دولتی از کشف 13 فقره سرقت در یک ماه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که در یک ماه اخیر 13 مورد سرقت قطعات خودرو در شهر ایلام را مرتکب شده بود.

دولتی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مشابه قطعات خودرو در ایلام موضوع در دستور کار مأموران تجسس کلانتری‌های مرکز استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های اولیه کارآگاهان و اشراف اطلاعاتی پلیس، سرنخ هایی از یک سارق سابقه‌دار در این پرونده به دست آمد تا این که پس از یک هفته کار مداوم اطلاعاتی، مخفیگاه این فرد شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: صبح امروز در جمع بندی مستندات مربوطه به این سرقت ها، متهم در یک عملیات پلیسی موفق توسط مأموران کلانتری 14 شهر ایلام دستگیر شد.

دولتی خاطرنشان کرد: متهم که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت حاضر شد که خسارت مالباختگان را پرداخت کند.

وی با اشاره به این که این فرد با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شده است از صاحبان وسایل نقلیه خواست از پارک خودرو بدون استفاده از تجهیزات ایمنی در نقاط خلوت پرهیز کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار