معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: 80 درصد قبوض آب بهاي شهروندان ایلامی غيرحضوري پرداخت مي‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 21 July 2015


مهندس«محمدرضا دادگر»  با اشاره به اینکه پرداخت غير حضوري قبوض آب موجب سهولت در انجام امور، كاهش حجم ترافيک شهري، كاهش مصرف سوخت و صرفه جويي در وقت و زمان می‌شود اظهار کرد: پرداخت الكترونيكي قبوض از سوي مشتركان رشد چشمگيري طي سال‌هاي اخير داشته است.

دادگر به اهميت پرداخت غيرحضوري در صرفه‌جويي وقت و كاهش مراجعات غيرضروري اشاره و افزود: 80 درصد قبوض آب بها شهروندان ایلامی به صورت الكترونيكي و غیرحضوری پرداخت می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان اضافه کرد: به منظور تسهيل در ارائه خدمات و كاهش مراجعات حضوري، 10 نوع خدمات از طريق 47 دفتر پيشخوان دولت در سطح استان به شهروندان ارائه مي‌شود.

وی با برشمردن خدمات ارائه شده در دفاتر پيشخوان دولت گفت: درخواست برقراري انشعاب خانگي، تغييركاربري، قبض‌المثني، تركيدگي لوله، تست كنتور، تعويض كنتور، جمع‌آوري انشعاب، جابجايي كنتور و تغيير نام ۹ خدمت واگذار شده به دفاتر پيشخوان دولت است.

دادگر پرداخت قبوض را از طریق اینترنت نسبت به دیگر پرداخت‌ها برای مشترکین سهل تر اعلام و عنوان کرد: با توجه به اينكه دو روش پرداخت از طریق پايانه فروشگاهي و خودپرداز نيز همچنان نياز به سفرهاي درون شهري دارد، پیشنهاد می‌شود شهروندان نسبت به پرداخت از طریق اینترنت اقدام کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان اطلاع‌رساني و تشويق مردم به پرداخت ‌غيرحضوري قبوض آب بها را در رشد پرداخت‌هاي غيرحضوري نسبت به سال‌هاي گذشته بسيار موثر دانست و عنوان کرد: آموزش، اطلاع‌رساني، سطح سواد، ميزان امكانات و تجيهزات را از مولفه‌هاي افزايش پرداخت‌هاي غيرحضوري است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار