مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان:
توجه به اینکه شهرستان مهران یکی از شهرستانهای مهم و مرزی استان ایلام بوده و روزانه شاهد تردد هزاران زائر است، ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹ 23 July 2015

مهیار سلیمانی گفت: با توجه به اینکه شهرستان مهران یکی از شهرستانهای مهم و مرزی استان ایلام بوده و روزانه شاهد تردد هزاران زائر است، ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: هم اکنون زمین این بیمارستان تهیه شده و در مراحل ثبت قرار گرفته است و به زودی کلنگ زنی این پروژه انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان در این شهرستان ضروری است، گفت: بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان مهران می تواند جوابگوی بخشی از نیاز زائران در بخش درمانی نیز باشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان تامین اجتماعی شهر ایلام نیز در مراحل نهایی گرفته  است و هم اکنون نصب تجهیزات این بیمارستان در حال انجام است.

وی افزود: خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان ایلام در حال توسعه است و امیدواریم در سایر شهرستانهای استان نیز امکانات درمانی و پزشکی افزایش پیدا کند تا مشکلات مردم کمتر شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار