توسط گروههای جهادی صورت گرفت
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از حضور 8 گروه‌ جهادی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری روستایی و محروم مناطق مرزی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 04 August 2015

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» گفت: از نیمه دوم مردادماه 8 گروه جهادی به‌ منظور ساخت و تکمیل ساختمان و فضای کانون‌های فرهنگی و هنری در مناطق مرزی مهران و دهلران در روستاهای حمزه، سپتون، استقلال، گلان، گل سیری، حاجی بختیار، بیشه دراز و چنگوله مستقر می‌شوند.

چراغی‌پور، یادآور شد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز پس از تکمیل ساختمان این کانون‌ها، نسبت به تجهیز آن‌ها در خصوص اقلام کانونی ازجمله میز، قفسه کتاب و رایانه و چاپگر اقدام و برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های این کانون‌ها صورت خواهد داد.

وی، به حضور گروه‌های جهادی در سطح کانون‌های مساجد برای اولین بار در استان اشاره و یادآور شد: با توجه به محرومیت برخی از نواحی استان به ‌ویژه در مناطق مرزی و روستایی استان، انتظار می‌رود که در مناطقی از جمله هلیلان، ماژین و زرنه شاهد حضور گروه‌هایی جهادی باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها لازم با گروه‌های جهادی برای حضور در سطح کانون‌های مساجد با همکاری معاونت توسعه و برنامه‌ریزی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به ‌منظور توسعه و گسترش فعالیت‌های دینی و مذهبی در مناطق روستایی صورت گرفته است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار