مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: گازرسانی به شهرهای دهلران، آبدانان، موسیان، مورموری و سراب باغ در حوزه جنوبی این استان آماده بهره برداری است و مشعل گاز این شهرها هفته دولت روشن می شود.
کد خبر: ۷۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 17 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،روح الله نوریان گفت: تمام مراحل اجرایی شامل لوله گذاری و نصب انشعاب، خط تغذیه در این پنج شهر بطور کامل انجام شده و آماده بهره برداری است.
وی از عملیات گازرسانی به 15 روستا در سطح استان خبر داد و افزود: گازرسانی به روستاهای حاجی حاضر، سرتنگ، گپنه کران در شهرستان های ایوان روستاهای ورگچ، سیاه سیاه، سرکان، باغله و شوراب خان علی در شهرستان سیروان و الیاس آباد، سروآباد، جعفرآباد، دلفان آباد، غلام آباد، اسلام آباد و بهمن آباد در شهرستان دره شهر آماده بهره برداری است.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: همچنین در این ایام عملیات کلنگ زنی به 16 روستای سامان، خرده چشمه، چشمه ماهی، جوب شله، کلنگ بر، علی مراد خانی سفلا و علیا، قاسم آباد، نور آباد، پهنه بر، چم آب، بان ویزه، چم پوش، سعد آباد، چم چم رود و شهرک امام نیز انجام می شود.
نوریان یادآور شد: نزدیک به 16 هزار خانوار در استان ایلام با افتتاح این طرح های شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.
بیش از 80 درصد جمعیت شهری و 43 درصد جمعیت روستایی این استان هم اینک از نعمت گاز بهره مند هستند که در مجموع 68 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار