معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بروکراسی سخت و طولانی اداری، سرمایه گذاران بخش خصوصی را خسته و دلزده کرده و مانع جذب سرمایه گذاری آنها در استان می شود.
کد خبر: ۷۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 18 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، شاپور پولادی عصر دوشنبه در نشست کمیسیون زیربنایی استان اظهار کرد: قوانین دست و پاگیر اداری باعث بی رغبتی سرمایه گذاران شده است لذا به منظور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، باید فرآیند اعطای مجوزها از سوی دستگاه های اجرایی ساده و کوتاه شود.
وی ادامه داد: اعتبارات دولتی جوابگوی حل تمام مشکلات نیست و توسعه همه جانبه استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی و استفاده از سرمایه و ظرفیت های این بخش است بنابراین باید از کسانی که حاضر به سرمایه گذاری در استان هستند، حمایت شود.
پولادی تاکید کرد: مجریان طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری باید در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و از سرگردانی و بلاتکلیفی آنها در ادارات خودداری شود.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام بر انجام کار کارشناسی در زمینه تصویب طرح های اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: در گذشته طرح های متعددی مصوب و تسهیلاتی نیز پرداخت شده اما در نهایت هیچ گونه تولید و اشتغالزایی در پی نداشته است.
به گفته وی، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی باید با کار کارشناسی و آینده نگری در زمینه تصویب طرح ها، اجازه ندهند دوباره چنین گرفتاری هایی برای استان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه تجمع مراکز خدماتی، رفاهی و تجاری یکی از اصلی ترین مشکلات شهر ایلام است، ادامه داد: در تصویب طرح های اشتغال زا باید اصل تمرکز زدایی و توزیع طرح ها در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شود.
در این نشست 10 طرح اشتغالزایی مورد بررسی قرار گرفت که با موافقت اعضا اجرای هشت طرح به تصویب رسید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار