استاندار ایلام گفت: نظام اسلامی در همه دوران‌ها و خصوصا در شرایط کنونی به حمایت، همراهی و حضور همه قومیت‌ها، جناح‌ها، گروه‌های سیاسی و سلایق درون نظام نیاز داشته و دارد و به پشتوانه این حمایت به حیات خود ادامه داده است.
کد خبر: ۸۱۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 03 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  با اشاره به سخنان رییس جمهوری در جمع استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار داشت: قدرت نظام اسلامی برخاسته از مردم است و همراهی و حضور مردم در طول ۴۱ سال گذشته توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده است.

وی تاکید کرد: تجلی حضور و همراهی مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات‌های متعدد نمایان می‌شود بنابراین دلسوزان نظام باید زمینه حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: در حال حاضر چشم آمریکا به انتخابات پیش‌رو است و اگر حضور و مشارکت مردم کمرنگ باشد محاسبات ترامپ برای اتخاذ تصمیمات خصمانه‌تر بر علیه نظام اسلامی جدی‌تر خواهد کرد.

سلیمانی‌دشتکی گفت: مردم حتی اگر از وضع موجود گلایه و انتقادی دارند باید به عشق میهن و به منظور صیانت از کشور که محور وحدت و همدلی همه ایرانیان است پای صندوق‌های رای بیایند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جایی فرمودند "حتی اگر با من و یا نظام مخالف هستید برای صیانت از کشور پای صندوق‌های رای حاضر شوید"، افزود: ممکن است داوطلبان تایید صلاحیت شده افراد مورد نظر ما نباشند اما مردم می‌توانند به نزدیک‌ترین نامزد به اهداف مدنظرشان رای بدهند.

استاندار ایلام گفت: فراهم کردن زمینه رقابت برای افراد و سلایق بیشتری در صحنه انتخابات، میزان مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای را افزایش می‌دهد.

سلیمانی‌دشتکی یادآور شد: محور سخنان رییس جمهوری به عنوان مسوؤل اجرای دقیق قانون اساسی در خصوص حضور همه جناح‌ها و قومیت‌های مختلف در صحنه انتخابات است تا فعالان سیاسی، دلسوزان نظام و مردم با عشق و علاقه و داشته‌های بیشتری به صحنه بیایند.

وی از عموم مردم ایلام برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: مردم این استان همواره در انتخابات‌های گذشته حضور حداکثری داشته‌اند و اینبار نیز با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات، نقش خود را در خنثی کردن نقشه‌های دشمن بر علیه نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز در شرایطی که دشمن بصورت تمام عیار جنگ اقتصادی و روانی علیه ملت و کشور به راه انداخته حفظ وحدت و اتحاد بین گروه‌ها، جناح‌ها، مردم و مسوؤلان در مقابل دشمنان یک اصل کلیدی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار