جشنواره باران رحمت با حضوری پررنگ برگزار شد سرانجامش وعده ی بود که عملی نشد و فقط طول مسیر به پایتخت ، هزینه های اضافی و نداشتن اسکان را برای برگزیدگان شهرستانی به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 25 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،جشنواره باران رحمت با حضوری پررنگ برگزار شد سرانجامش وعده ی بود که عملی نشد و فقط طول مسیر به پایتخت ، هزینه های اضافی و نداشتن اسکان را برای برگزیدگان شهرستانی به دنبال داشت.

پس از پایان جشنواره و معرفی برگزیدگان، مبالغ جایزه ها به صورت یک برگ حواله به برگزیدگان داده شد تا چند روز بعد برای گرفتن وجه نقد به محل برگزاری جشنواره برگردند. وشهرستانی ها، بنا به قولی که به آنها داده شد که وجه نقدی به حسابشان حواله می شود، به شهرهای خود بازگشتند.

اما با گذشت نزدیک به چهل روز از برگزاری جشنواره از واریزی حواله خبری نیست.چنین رفتاری از طرف برگزار کنندگان جشنواره نه در شان هنر است نه زیبنده ی جشنواره ی با مزمون قرانی.

در پایان این سوال باقی می ماند که اگر این جشنواره توان پرداخت جوایز را نداشت چرا برگزار شد و به چه دلیلی هنرمندان شهرستانی را به هیاهوی پایتخت کشاند. جالب است که جواب برگزار کنندگان جشنواره به این سوال این بود که وجه نقدی کم بوده و هرکس که زودتر در محل حاضر شده است حواله ی خود را نقد کرده است، و هنرمندان شهرستانی باید منتظر فرداهای نیامده بماند.

لازم به ذکر است؛ جشنواره باران رحمت دومین جشنواره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار