مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با توجه به اهمیت کتابخوانی، سه پروژه کتابخانه‌ای در استان ایلام به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۴۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 04 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: سه پروژه کتابخانه‌ای ایلام با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال در سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات استان و بنیاد برکت در شهرستان‌های ایلام، بدره و دشت عباس دهلران فراهم شده است. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: همچنین کتابخانه عمومی روستای «وارگه» چرداول با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در دست اقدام است و تلاش می‌شود این پروژه در نیمه اول سال جاری افتتاح شود.

وی بیان داشت: این اداره کل تلاش می‌کند در شهر و روستایی که زمینه لازم مهیا باشد، کتابخانه ایجاد کند و این امر مهم در سنوات گذشته به خوبی اجرا شده است.

 وی تاکید کرد: فعالیت‌های متنوع فرهنگی در کنار خدمات تخصصی با کمک نهادهای دولتی و خصوصی سبب تحول فرهنگی عظیمی در این حوزه خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: کتابخوانان سرمایه‌های فرهنگی در هر کشور محسوب می‌شود و وظیفه اصلی این افراد اشاعه فرهنگ کتابخوانی است و رسانه‌ها نیز می‌تواند در این راستا بر اقشار مختلف جامعه تاثیر گذار باشند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار