کد خبر: ۱۱۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 19 October 2015
مجید عسگری اظهار کرد: فعالیت و گسترش سازمان های غیر دولتی برای مبارزه با اعتیاد و استفاده از ظرفیت صاحب نظران حوزه و دانشگاه در امر مبارزه با مواد افیونی یک ضرورت ملی و نیاز عمومی است.
وی جوانان را سرمایه های پایدار کشور دانست و افزود: تخریب فکر و ناتوان کردن جسم جوان ایرانی و حذف این امکان بزرگ اجتماعی از روند توسعه، مهمترین هدف دشمنان از ترویج و تبلیغ استفاده از مواد مخدر است.
عسگری اعتیاد به مواد مخدر را یک آسیب جدی و خطر دانست و تاکید کرد: این بلای خانمانسوز و نابود کننده، نامریی ترین جنگی است که توسط استکبار جهانی طراحی و انقلاب اسلامی و جامعه جوان را تهدید می کند که با احساس مسئولیت و خیر خواهی باید در مقابل آن ایستاد.
فرماندار آبدانان تشکل های مردمی را یک فرصت مناسب برای تعالی جامعه توصیف کرد و گفت: ورود این تشکل ها به حوزه آسیب های اجتماعی و بهسازی و مبارزه با آلودگی های افیونی، می تواند با کمترین هزینه، بالاترین کارایی را در این میدان مهم داشته باشد.
وی مواد مخدر را حربه استکبار علیه جمهوری اسلامی اعلام کردو افزود: گسترش مصرف مواد مخدر و آلوده شدن جوانان به این مرض مزمن، سلامت، سعادت، سر زندگی و طراوت اجتماعی را از کشور سلب و سستی، رخوت، بی اعتمادی و آسیب پذیری را توسعه می دهد.
عسگری نخبگان و صاحب نظران را به مبارزه با مواد مخدر دعوت کرد و یادآور شد: هم اکنون وظیفه احاد مردم و متولیان امور اجرایی است که برای مقابله با این معضل اجتماعی تلاش کند.
فرماندار آبدانان اضافه کرد: دولت آمادگی دارد که نهادهای مردمی که وارد حوزه مبارزه با مواد مخدر شوند از نظر مزایای اجتماعی و اعطای تسهیلات بانکی و کمک های موردی حمایت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار