امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : عید غدیر صرفا یک عید نیست، باید فرهنگ امام معصوم در جامعه را معرفی و تبیین کنیم. ما مدیون غدیر و امام علی(ع) هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 27 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار بیان داشت : نعمت اهل بیت (ع) بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی است، انقلاب ما یک پیوند ناگسستنی با غدیر دارد، سکوت خواص در غدیر موجب به وجود آمدن حادثه تلخ عاشورا شد و شهادت امام حسین(ع) باعث آگاهی مردم و شکل گیری اربعین حسینی شد.

وی افزود : شهید آیت‌الله رئیسی کسی بود که دنبال عدالت بود، تلاش کرد مردم مزه خدمت را بچشند، این مرد با تمام توان پای کار بود و تلاش کرد، ایمان به خدا داشت، می‌دانست در مقابل مردم باید خادم بود و در برابر دشمن سخت گیر.

امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه سه سال پیش در چه فضایی بودیم و شهید آیت‌الله رئیسی آگاهانه ورود کرد و عاشقانه به مردم خدمت کرد، گفت: قبل از ورود شهید آیت‌الله رییسی ۶۰۰ تا ۷۰۰ روزانه آمار مرگ و میر کرونا داشتیم، تنها راه ورود واکسن بود می گفتند دنیا به ما واکس نمی دهد.

وی یادآور شد : کسی که رأس دولت قبل از آیت‌الله رئیسی قرار داشت، می‌گفت برای آب آشامیدنی نیاز به مذاکره با کدخدا داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار تاکید کرد : با ورود شهید آیت‌الله رئیسی چند ماهواره ما به فضا پرتاب شد، حقوق‌های معوقه کارمندان پرداخت شد، میزان فروش نفت به نزدیک دو میلیون بشکه رسید.

وی ادامه داد :  در دنیای امروز باید با منطق خودشان برخورد کرد، اگر از جایی به ما ضربه زدند از همان جا هم ضربه خوردند، نمونه آن پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونسیتی بود.

امام جمعه ایلام گفت : رشد اقتصادی در دهه نود صفر و زیر صفر بود، در دوره شهید آیت الله رییسی به ۶ درصد رسید.

وی تصریح کرد: باید دستاوردها را ببینیم، حتما در انتخاب باید توجه کرد، باید ریل‌گذاری شهید آیت الله رییسی در کشور ادامه پیدا کند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار