محمدرضا مروارید به منظور پیگیری آخرین وضعیت حسین رحیمی زائر ایلامی بازداشت شده در کشور عربستان با امیر عبدالهیان دیدار و خواستار تلاش وزارت خارجه برای آزادی این زائر خانه خدا شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹ 19 October 2015
به گزارش تابناک ایلام ، محمدرضا مروارید به منظور پیگیری آخرین وضعیت حسین رحیمی زائر ایلامی بازداشت شده در کشور عربستان با امیر عبدالهیان دیدار و خواستار تلاش وزارت خارجه برای آزادی این زائر خانه خدا شد.
وی یادآور شد: مردم مقاوم ایلام در همه دوران ها و زمان ها چه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه دوران بعد آن همواره با دل و جان از وطن و اعتقادات خود دفاع و در مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند.
معاون عربی - آفریقایی وزارت امور خارجه نیز در این دیدار گفت: کاردار ایران در جده برای پیگیری این موضوع و آخرین وضعیت این زائر به مدینه منوره رفته و با قاضی دادگاه نیز ملاقات کرده است.
امیر عبدالهیان اظهار کرد: قاضی دادگاه ضمن بررسی موضوع قول مساعد مبنی بر آزادی این زائر ایلامی را در چند روز آینده داده است.
حسین رحیمی یکی از حجاج اعزامی به مکه مکرمه در واکنش به توهین ماموران دولت عربستان به مقدسات شیعیان با آنها درگیر می شود و ماموران رژیم آل سعود نیز وی را بازداشت می کنند.
پلیس سعودی نیز در پی این درگیری حاجی ایلامی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده و وی با حکم دادگاه به پنج روز حبس محکوم می شود.
کاروان اعزامی استان که 21 شهریور به مکه مکرمه اعزام شده بود روز سه شنبه از طریق فرودگاه کرمانشاه به کشور بازگشت.
119 نفر از حجاج استان ایلام امسال در قالب یک کاروان برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف شده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار