به همت سازمان بسیج حقوقدانان نشست جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در محل ساختمان اداری مرکز وکلای استان ایلام برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ 22 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام ، نشست هم‌اندیشی با موضوع جهاد تبیین و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری با حضور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام و رئیس و هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان ایلام در محل ساختمان اداری مرکز وکلا برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ پاسدار منوچهرملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام گزارشی از اقدامات سازمان در سال گذشته ارائه دادند و با اشاره به چهار محور اساسی فرامین مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت : وکلای انقلابی استان بصورت جهادی و میدانی همراه با سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام در اردوهای جهادی ،برگزاری میزهای خدمت ،انجام وکلالت رایگان به نیازمندان جامعه بیشترین فعالیت و همکاری در این مسیر داشته اند.

ملکی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه یاد و خاطره شهدای هفت تیر را گرامی داشت .

خانم ازمل رییس هیئت مدیران مرکز وکلای استان ضمن تقدیر از خدمات سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام به جامعه هدف از آمادگی مرکز وکلای استان جهت همکاری در زمینه های ،علمی ،آموزشی ،حقوقی، معاضدت ،وکلالت به افراد نیازمند مشاوره خبر داد.

در پایان این نشست اعضای هیئت مدیران دیدگا های خودرا در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند./ع

 

بیشتربخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار