رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری ۵۳ هزار و ۹۲۰ نفر ساعت دوره آموزشی در طول سال گذشته خبر داد و گفت: این آموزش ها شامل حوزه های بهبود مدیریت، عمومی، فرهنگی و تخصصی بوده که نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ 16 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین قمری اظهار داشت : از این تعداد دوره آموزشی،۱۹ هزار ۸۳۸ نفر ساعت در حوزه های تخصصی، ۳۳ هزار و ۱۵۷ نفر ساعت عمومی و فرهنگی و ۹۲۵ نفر ساعت در زمینه بهبود مدیریت بوده است.

وی اظهار داشت: سیاست های آموزشی می بایست به نحوی برنامه ریزی شود که تمامی نیازها و الزامات سازمانی از قبیل انضباط فردی و گروهی، روابط میان فردی، خلاقیت، تمایل به کار تیمی، تحقق اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت، استانداردها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ریسکهای سازمان را شناسایی و متناسب با آنها نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام نمود.

وی به چالش های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و تصریح کرد: نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی، دوری ایلام از مرکز علمی و نبود زیرساخت های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین از مشکلات اساسی برای برگزاری دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری بوده است.

قمری با بیان اینکه تدوین استانداردهای شغلی صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی حرفه ای، این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان " کارگاه مرکزی " و " برنامه ریزی تعمیرات " بر عهده داشته و برنامه ریزی لازم جهت تحقق کامل برنامه طی سال جاری انجام شده است.

رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۶ هزار و ۷۱۲ نفر ساعت دوره آموزشی برای خانواده های کارکنان در حوزه هایی همچون استعدادیابی کودک و نوجوان، افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس، فن بیان و سخنوری، مهارت نه گفتن و زبان انگلیسی خبر داد .

قمری تصریح کرد: در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و توسعه مهارت های مدیریتی و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیار مدیران به کار گروهی، خلاقیت و نوآوری، ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی بوده است ./م

بیشتر بخوانید :

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار