مدیرعامل موسسه محکم در استان ایلام:
مدیرعامل موسسه محکم در استان ایلام گفت: بیش از ٧١ عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی رایگان در حوزه ناهنجاری های مادرزادی در ۲ ماهه اول سال جاری در استان ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 26 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی فر مدیرعامل موسسه محکم (موسسه حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی) در استان ایلام، بیان داشت: در ۲ ماهه اول سال ۱۴۰۳، بیش از ٧١ عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی رایگان در حوزه ناهنجاری های مادرزادی در استان ایلام انجام شده است.

وی افزود: این آمار امیدوارکننده نشان دهنده افزایش قابل توجه در انجام عمل های جراحی توسط جراحان موسسه محکم در استان ایلام نسبت به سال گذشته است.

مدیرعامل موسسه محکم عنوان کرد: این امر به لطف حضور مستمر پزشکان خیر این موسسه در ایلام، وجود اتاق عمل مجهز و بخش جراحی اطفال فعال در بیمارستان رازی و اطلاع رسانی گسترده توسط هم استانی های عزیز، به‌ویژه رسانه های پیشرو و مسئولیت پذیر، صدا و سیما، شبکه های بهداشتی درمانی، پزشکان متخصص و عمومی استان و ... میسر شده است.

صادقی فر همچنین اشاره کرد: در برخی از شهرستان های استان، بیماریابی و معرفی نیازمندان به خدمات جراحی موسسه محکم که در مرکز استان و به صورت رایگان ارائه می شود، نیاز به توجه جدی تری دارد.

وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها و نهادها، از مردم شریف استان خواست تا در خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نیازمندان خدمات ویزیت و جراحی تخصصی و فوق تخصصی این موسسه در سراسر استان، بیش از پیش تلاش کنند.

مدیرعامل موسسه محکم در پایان گفت: درمانگاه بیمارستان رازی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پذیرای مراجعین نیازمند به خدمات ویزیت و جراحی در حوزه ناهنجاری های مادرزادی خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نوبت دهی با شماره ۰۹۹۱۸۷۲۰۰۳۰ تماس حاصل فرمایید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار