مدیرکل منابع طبیعی استان؛
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت : مجموعه مدیریتی استان در تلاش هستند که مشکل پرداخت حقوق کارکنان قراردادی شاغل در منابع طبیعی استان مرتفع شود .
کد خبر: ۱۱۶۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ 28 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛یاسم خانمحمدیان در گفت گو با خبرنگار ما گفت : به دلیل مشکلات اعتباری که حاکم است سبب شده که سازمان منابع طبیعی کشور و به طبع آن اداره کل منابع طبیعی استان نتواند حقوق و مزایای کارکنان قراردادی خود را پرداخت کند .

وی ضمن عذر خواهی از کارکنان قراردادی پرتلاش منابع طبیعی استان گفت : خوشبختانه با حمایت استاندار و مجوعه معاون وی و دستگاه هایی نظارتی استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هفته گذشته جلسه در این راستا برگزار شد قرار شد از محل تنخواه دوماه حقوق فروردین و اردیبهشت به صورت امانی جهت پرداخت حقوق کارکنان قراردادی اخصاص بدهند .

خانمحمدیان ادامه داد : در راستای این جلسه هفته آینده با رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان جلسه در تهران جهت پیگیری و جذب این اعتبار در برگزار خواهد شد و بر اساس وعده سازمان از خرداد ماه پرداخت حقوق مزایای کارکنان قراردادی و به روال عادی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص های اختصاص داده شده به منابع طبیعی استان در قالب اوراق است، گفت :اوراق برای پروژه ها و پیمانکاران است و نمی توان از این طریق حقوق ومزایای نیروهای منابع طبیعی استان را پرداخت کرد .

 وی ادامه داد : تمام تیم مدیریتی استان در راس آنها استاندار پرتلاش و دستگاه های نظارتی در تلاش هستند که مشکل مرتفع شود و قطعا به عنوان مدیرکل منابع طبیعی استان یکی از مهترین دغدغه های که همراه خود دارم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان قراردادی و مرتفع کردن پرداخت حقوق است و قطعا این مهم را با حمایت مسئولان استانداری و دستگاه های نظارتی به صورت جدی در جهت حل این مشکل دنبال خواهم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار