نماینده مردم شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام؛
نماینده مردم شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام گفت : کشف و انتقال مشکلات مردم، پیگیری و انعکاس خدمات نظام و تبیین و تشریح حقیقت در سطح جامعه با استفاده درست از اصول انتقاد منصفانه، اساسی ترین رسالت و وظیفه روشنگری خبرنگاران است.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳ 04 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ اسدالله چراغی بیان داشت : شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش، نمادی مسلم از آموزه های ولایت پذیری و نسخه ای نورانی از تئوری مدیریت جهادی مقام معظم رهبری بودند که باید منش اخلاقی و اصول حکمرانی آن سرمشق و الگوی همه متولیان جامعه اسلامی ایران قرار گیرد.

وی افزود : با پیروی عملی از تواصی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بدون وابستگی سیاسی، تعلقات خاص حزبی و ساحت سازی برای خود با تمام توان، اوقات و تجارب کاری در خدمت مردم بوده و در این راه پر مخاطره دست همه نخبگان، فرهیختگان، متخصصین متعهد و صاحبان فکر و اندیشه را به گرمی و صداقت می فشارم.

چراغی ادامه داد : مدیران دستگاه‌های دولتی باید با تلاش، فعالیت و حرکت فراتر از تکالیف قانونی برای پیشرفت منطقه پای کار باشند و شرط همکاری و مساعدت بنده با همه رده های مدیریتی برنامه ریزی کاری، تحرک اجرایی، احساس مسئولیت و چالاکی است.

وی تعامل موثر با مدیران ملی و استانی، تلاش برای رفع موانع و فعال کردن طرحهای عمرانی و اقتصادی و تهیه تجهیزات و امکانات مراکز بهداشتی و درمانی را از مهمترین اولویت های شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام برشمرد.

نماینده مردم شهرستان های حوزه جنوب استان ایلام خاطرنشان کرد : تلاش می شود با هم افزایی دیگر نمایندگان و رایزنی فعال با دولت در این دوره، نیازهای اساسی فرهنگ و اقدامات هنری و ادبی و اجتماعی در حوزه انتخابیه و استان تقویت شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار