مدیرعامل آبفای ایلام ؛
مدیرعامل آبفای ایلام گفت : برای تکمیل پروژه آبرسانی به ملکشاهی در دولت سیزدهم تاکنون ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای آن تامین اعتبار شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 07 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی بیان داشت : بیش از ۸ هزار میلیارد ریال پروژه آبرسانی دولت سیزدهم در استان ایلام اجرا شده است.

وی افزود : در فاز اول که بیش از ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷۰ ریال از نعمت آب پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.

محمدی ادامه داد : افتتاح و بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهر چوار در فاز اول شامل آبرسانی به ۱۶ روستای مجتمع مورت شهرستان چوار با جمعیتی بالغ بر ۹۹۳۰ نفر و اعتبار هزینه شده ۱۲۳۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت : حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه و اجرای خط انتقال چاه های آب منطقه “بره بیجه” دهلران با اعتبار هزینه شده: ۵۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شاخص در دولت کار کرامت است.

مدیرعامل آبفای ایلام تاکید کرد : پایداری تامین آب پایانه مرزی مهران با ۱۳۰ لیتر در ثانیه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای تامین آب ۳۰۰ هزار نفر در روز از دیگر افتخارات این دولت در استان ایلام است.

وی در مورد افتتاح و بهره برداری از فاز اول آبرسانی به ۱۳ روستای داجیوند شهرستان هلیلان نیز  گفت : اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۱۶۰ میلیارد ریال است که جمعیت ۱۸۰۰ نفری را تحت پوشش قرار می دهد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار