رییس جهاد کشاورزی شهرستان آبدانان گفت : درحال حاضر با توجه به استقبال کشاورزان از فروش گندم مازاد خود به مراکز خرید دولتی پیش بینی می شود بیش از ۳۵ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان خریداری شود که سال گذشته فقط ۳۱ هزار تن توسط دولت از کشاورزان آبدانانی خریداری شده بود .
کد خبر: ۱۱۷۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ 12 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالنبی امینی پور در گفگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : بارش های مناسب و به موقع ،نظارت مهندسین ومشاورین جهاد کشاورزی ،تلاش و رسیدگی کشاورزان دراین افزایش برداشت محصولات درآبدانان نقش بسزایی داشت .

وی درخصوص پرداخت مطالبات کشاورزان بیان داشت : کشاورزانی که گندم برداشت شده خود را به مراکز خرید تحویل داده اند پس از لیست برداری تحویل بانک های عامل داده شده وپس ازمراحل قانونی پرداخت میشود.

وی متذکر شد :برخی از کشاورزان محصول خود را بنام فرزند ویا همسر خود تحویل مراکز خرید دادند که بعلت نداشتن مشخصات فردی در سامانه جامع پهنه بندی باعث مشکلات در زمینه پرداخت بموقع گندم شده است باتوجه به اینکه بانک کشاورزی بابت بدهی مستقیم و غیر مستقیم بهره برداران وجهی از کشاورزان کم نخواهد کرد لذا لازم است کشاورزان جهت تکمیل مشخصات فردی به کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه تا مطالبات این عزیزان بموقع پرداخت گردد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار