به همت دفتر روابط عمومی شرکت و با همکاری امور آبفای شهرستان مهران و سپاه ناحیه مهران؛ کارگاه آموزشی سواد آبی و راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب با حضور۱۰۰ نفر از خواهران بسیجی در محل نمازخانه سپاه ناحیه مهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 15 June 2024

به گزارش  تابناک ایلام ؛ در این کارگاه آموزشی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر از همکاری سپاه ناحیه مهران گفت: با توجه به نقش موثر بانوان در مدیریت مصرف آب در خانه و خانواده، در این دوره ی آموزشی مسائلی چون عملکرد امور آبفا شهرستان، وضعیت آب منطقه، قوانین و مقررات و توصیه های کارشناسی در خصوص مدیریت و بهداشت آب آشامیدنی برای مخاطبین ارائه شد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آبفای استان  بیان داشت : دستگاه‌های تصفیه آب مورد تایید شرکت های آب و فاضلاب نیستند.

حیدری افزود :  بانوان ظرفیت ارزشمندی برای فرهنگ‌سازی و انتقال پیام مدیریت بهینه مصرف آب در جامعه هستند که با توجه به وضعیت حساس منابع آبی استان خواستار مشارکت همگانی بانوان در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد : مدیریت و کاهش مصرف آب در گرو تغییر نگرش مردم در نحوه مصرف است و فرهنگ سازی در مصرف آب و ایجاد حساسیت در میان مردم نسبت به الگوی مصرف آب، نقش حیاتی و مهمی در زندگی انسان دارد.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان مهران مورد توجه و نقد قرار گرفت و مدیر امور آبفای مهران نیز به سوالات پاسخ و رسیدگی به برخی مشکلات حوزه آب این شهر را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علاوه بر اهداء جوایزی به چند تن از شرکت کنندگان، بروشور اصول صرفه جویی در مصرف آب نیز توزیع گردید.

همچنین امسال برنامه ریزی شده است که دوره‌های مشابهی از سوی دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای گروه‌های هدف از جمله بانوان در مناطق مختلف شهری و روستایی استان برگزار شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار