استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : در اربعین ۱۴۰۳ امسال همه برای سفر ارزان، ایمن، راحت و عزت‌مند زوار با همه توان تلاش می‌کنیم و سعی داریم کنگره اربعین به بهترین شکل ممکن، بسیار باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 13 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان با حضور سردار میر احمدی رئیس ستاد اربعین کشور اظهار داشت : با اقدامات جهادی موکب مولا امیرالمومنین علی‌بن‌ابیطالب (ع) با ظرفیت طبخ ۵۰ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی، در کمتر از ۹ ماه ساخته شد، این موکب در دو طبقه و مجموعاً ۳۵۰۰ مترمربع است.

وی افزود : امسال هم هوا گرم‌تر است و تعداد زوار بیش از سال گذشته پیش‌بینی می‌شود، بنابراین باید برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی آمادگی کامل داشته باشیم.

استاندار ایلام مطرح کرد : پس از کنگره اربعین‌حسینی سال گذشته نشستی که با حضور رییس‌جمهور شهید برگزار شد شخصاً گزارشی از اربعین ارایه نمودم که رییس‌جمهور با وجود مشغله‌کاری زیاد تا استماع کامل سخنان و گزارش در جلسه حضور داشتند و پس از ارائه گزارش، دقایقی در وصف میزبانی شایسته مردم استان ایلام و ستاد اربعین‌حسینی استان صحبت کردند. استاندار ایلام مطرحکرد: شهید رئیسی دل‌داده به اهل بیت (ع) و ولایت بود، آن‌چه موجب محبوبیت رئیس‌جمهور شد، خدمت صادقانه به زوار اربعین بود.

 رئیس ستاد اربعین کشور نیز در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت : شهید رئیسی با خدماتی در دوران خدمت خود امید را به دل ملت ایران پایه گذاری کرد و مثل شهید بهشتی تحولی عظیم در حوزه های مختلف را در بین مردم ایجاد کردند. میر احمدی افزود: همه باید تلاش کنیم که این امانتی که از رئیس جمهور شهید بجای گذاشته اند را به خوبی به مقصد برسانیم. وی یادآور شد: تصمیاتی که در این جلسه گرفته شده به خوبی اجرا شود و همه‌ دستگاه ها به موقع به تعهدات خود عمل کنند اربعین بدون مشکلی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد :  با توجه به استقبال زوار در دهه اول محرم باید همانند اربعین پیش بینی های لازم رو انجام دهد تا زوتر و به راحتی تردد داشته باشند. میراحمدی گفت: با توجه به گرمای هوا در شهر مهران آب و یخ مورد نیاز زوار حتما پیش بینی شود و به موقع به دست زائران رسانده شود تا از گرما زدگی در بین زوار جلوگیری شود ./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار