مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : در طول سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۶۰۶ میلیون و ۸۰۷ هزارو ۲۰۰ ریال بخشودگی اشتراک پذیری رایگان برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان منظور شده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ 14 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز بیان داشت : در سال گذشته برای اشتراک پذیری رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون و ۷۹۵ هزارو ۶۰ ریال معاف و از اشتراک پذیری رایگان برخوردار شده‌اند.

وی افزود : در طول سال گذشته برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ ۶۹۶ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۸۶۰ ریال مشمول معافیت از پرداخت اشتراک پذیری رایگان اعمال شده است.

کشاورز  از بخشودگی مبلغ ۴۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ۸۲۲ هزارو ۴۲۰ ریال گازبها برای خانواده های تحت حمایت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی در سال ۱۴۰۲ در ایلام خبر داد.

وی ادامه داد : این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

کشاورز خاطرنشان  کرد: مددجویان نهادهای حمایتی‌ای که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ی آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار