فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : یک‌هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان سااندهی می شوند.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 14 June 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی بیان داشت : وظیفه هیئت‌های اجرایی رعایت قانون، اصل بی‌طرفی و فراهم‌کردن زمینه برای انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم است.

وی افرود : 78 شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیرماه در دهلران پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد ۴۶ شعبه ثابت و ۳۲ شعبه سیار است.

صادقی ادامه داد : با حضور پیمانکاران روند پیشرفت پروژه چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران   به‌عنوان یکی از مطالبات مهم شهرستان دهلران، سرعت گرفته است.

 فرماندار ویژه دهلران  به پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی سد میمه دهلران قبل از دولت سیزدهم اشاره و مطرح کرد : این پروژه با تزریق ۱۹ هزار میلیارد ریال هم اکنون دارای بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان سال جاری آبگیری می‌شود.

وی یادآور شد : تکمیل پروژه پمپاژ برتش در راستای تأمین آب دو هزار هکتار از ارضی دیم منطقه به همت دولت و تزریق اعتبار در دست اقدام است و فاز اول این پروژه برای پوشش آبیاری یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی دهلران، تا هفته دولت بهره‌برداری می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار