فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : انتخابات در کشور ایران نه سوری است نه نمایشی، بلکه حقیقی است و با نظر مردم انجام می‌شود و دشمنان قصد دارند انتخابات را در ایران یک اتفاق بی ارزش جلوه دهند.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 23 June 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرتیپ سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان داشت : دشمن تلاش می‌کند که ارزش‌های انقلاب از جمله قرآن، قانون اساسی، رهبری، شهدا را تخریب کنند و راهبرد دیگر دشمن این است که جناح لیبرال و غرب‌گرا را تقویت کند و کشورمان را دوقطبی کرده و بعد از انتخابات آشوب و هرج مرج را در آن حکم‌فرما کند.

وی افزود : باید تلاش شود که قشر خاکستری همزمان با عموم مردم در پای صندوق‌های رای حضوری پرشور داشته باشند و به صورت چهره به چهره در محلات عموم مردم را به انتخابات دعوت کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان داشت : در قانون اساسی مشخص شده که هر ایرانی در سرنوشت خود باید دخالت کرده و حق اجتماعی هر شخص است که اظهار نظر کرده و انتخاب دلخواه خود را انجام دهد.

سرتیپ سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد : در هیج جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد که در یک کشور همزمان دو قوه مجریه و مقننه مسئول ندارند، انتخابات صورت بگیرد، در واقع این قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد که در کمتر از ۵۰ روز انتخابات برگزار می‌شود./ع

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید در طول ۳ سال تصدی مسئولیت ایشان اضافه کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی ۶۰ نماینده از کل دنیا برای تسلیت به ایران آمدند، سازمان ملل و شورای امنیت در جلسه خود به احترام ریاست جمهور ایران یک دقیقه سکوت اعلام کردند و این نشان از بیداری اسلامی در سطح جهان دارد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار