مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت : سالانه ۲۰ درصد از انشعابات برق استان مورد بازرسی قرار می‌گیرد ۶۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در ایلام شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ 23 June 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان داشت : شناسایی این تعداد انشعاب غیرمجاز در بازرسی و آزمایش بیش از ۴۰ هزار انشعاب (حدود ۱۶ درصد کل انشعابات برق استان) روی داد.

وی افزود : در این بازرسی‌ها، انشعاباتی که معیوب و نیازمند اصلاح هستند، اصلاح و یا کنتور این اشنعابات تعویض می‌شود و در این خصوص سال گذشته سه هزار ۵۰۰ مورد انشعاب برق در استان اصلاح شده است تا مشترکین از سنجش و اندازه گیری دقیق بهره‌مند شوند.

ناصری ادامه داد :  با تغییر ساعات کار ادارات، مصرف برق به ساعات اولیه صبح منتقل شده است و در ساعت محدودیت دار مصرف برق، عملا شاهد کاهش محسوس در مصرف برق ادارت هستیم که به پایداری شبکه برق در زمان‌های پیک مصرف برق کمک بسیاری می‌کند.

وی مطرح کرد :  ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری موظف به کاهش ۳۰ درصدی در مصرف برق هستند و جبران این کاهش مصرف را باید از طریق استفاده از مبدل‌های انرژی برق پیگیری کنند.

ناصری  با اشاره به این که بیشترین درصد مصرف، مربوط به مشترکینی است که بالای الگوی مصرف از ۲ و نیم برابر برق مصرف می‌کنند، تاکید کرد  حدود ۵ درصد مشترکین بیش از الگوی تعیین شده، برق مصرف می‌کنند و ۲۰ درصد از مشترکین کمتر از سقف الگوی مصرف تا ۲ و نیم برابر و حدود ۷۵ درصد نیز در محدوده الگوی مصرف رفتار می‌کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار