مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری پویش حفظ جمعی قرآن کریم در بین کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 27 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ عظیم ایدی مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان داشت: پویش حفظ جمعی قرآن کریم، هر ماه یک سوره، ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در بین کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

وی افزود: پیرو منویّات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سازمان‌های تابعه اقدام به برگزاری مسابقه پویش جمعی هر ماه یک سوره از قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت متبوع و سازمان تابعه کرده است.

 مسئول گروه قرآن و عترت این اداره کل، ادامه داد: به همین منظور هر یک کارکنان می‌توانند با ثبت‌نام در سوره منتخب هر ماه، به شرکت در مسابقه اقدام و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

ایدی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت‌نام از طریق سایت qia.ir انجام شده و کارکنان می‌توانند تا ۲۰ هر ماه اقدام به ثبت‌نام در سوره منتخب همان ماه را داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: به امتیازات بالای ۸۰، مبلغ یک میلیون تومان بدون قرعه‌کشی از سوی وزارتخانه اهداء می‌شود./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار