فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : روز جمعه هشتم تیر انتخابات ریاست جمهوری در واقع یک رزمایش بزرگ و تجلی قدرت ملت شجاع ایران است.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ 27 June 2024

 به گزلرش تابناک ایلام؛ سردار سید صادق حسینی  در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران بیان داشت : اگر رزمندگان دوران دفاع مقدس نبودند، فتح هایی مانند خرمشهر، کربلای یک، کربلای پنج و والفجرها نبود و کشور امنیت امروز را نداشت.

وی افزود : دشمن بعد از تصرف شهر مهران، در برابر عملیات قدرتمند رزمندگان اسلام تسلیم شد و با اجرای عملیات کربلای یک، این شهر آزاد و دشمن شکست خورده به عقب رانده شد.

سردار حسینی ادامه داد : همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه مردم ایران در انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است، شهید جمهور با مجاهدت و تلاش خاضعانه کار و جانش را برای خدمت تقدیم کرد، مردم برای ادامه راه شهید جمهور به طور قطع حضوری گسترده در پای صندوق های رای خواهند داشت.

وی مطرح کرد : انتخاب اصلح یعنی کسی که بتواند خط سرخ شهیدان را پاس بدارد، از استقلال کشور دفاع و ارزش ها را حفظ کند و مانند رئیس جمهور شهید که در مدت کوتاهی تحول بزرگی در منطقه ایجاد کرد و عمق راهبردی ایران اسلامی را توسعه داد، در این راه قدم بردارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام مطرح کرد : به یاری خدا، هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و به همت ملت ایران اسلامی روز جمعه یک نمایش بزرگ از حضور در صحنه را ثبت خواهیم کرد و به دشمن جواب نه خوهیم داد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار