معاون امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت : ۱۱۴ هزار میلیارد ریال برای زیرساخت های اربعین در ایلام هزینه شده است .
کد خبر: ۱۱۷۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 27 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ هژبری بیان داشت : هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت سیزدهم برای حوزه اربعین در استان توسط دفتر فنی معاونت عمرانی، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌ها هزینه شده است.

وی افزود : به برکت اربعین قدرت چانه‌زنی ایلام افزایش یافته است و استان با وجود تردد نزدیک به ۶۰ درصد زائران از مرز مهران اما در حال رقابت با دیگر استان‌های مرزی است و باید از اربعین هراسی سال رسانه های غیربومی در خصوص مرز مهران جلوگیری شود.

هژبری  هزینه‌های اربعین در حوزه بهداشت را یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال، آب و فاضلاب یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال، برق ۳۰ هزار و ۷۰ میلیارد ریال، گاز و پالایشگاه ۵۳۰ میلیارد ریال. هلال احمر ۲۰۰ میلیارد ریال، حمل و نقل هوایی ۵۰۰ میلیارد ریال ستاد اجرایی فرمان امام یک هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال و عتبات عالیات را ۲۴۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

وی تاکید کرد : پارسال سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال و امسال ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ۵۷ طرح عمرانی به شهرداری ها داده شده است.

هژبری خاطرنشان کرد : طرح ها و نیازمندی‌های شهرداری‌ها در حوزه اربعین اولویت بندی شده است و برخی از طرح های محوله به شهرداری‌ها خارج از محدوده شهری و دارای کارکرد استانی و تعدادی نیز در داخل شهرها است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار