فرماندار دهلران:
این جاده ارتباطی بواسطه حجم تردد وسایط نقلیه و تسهیل در امر ترافیک و از طرفی شلوغی این مسیر در ایام اربعین تعریض می شود.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 09 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران با بیان اینکه مسیر دهلران به اندیمشک چهار خطه می شود، گفت: این جاده ارتباطی بواسطه حجم تردد وسایط نقلیه و تسهیل در امر ترافیک و از طرفی شلوغی این مسیر در ایام اربعین تعریض می شود.
امید علی سبزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موضوع تعریض این جاده و چهار خطه کردن ان هم اکنون پیگیری شده و در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به نقش حمل و نقل در توسعه افزود: توجه به راه های ارتباطی این شهرستان مرزی که ایلام را به استان خوزستان متصل می کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
سبزی با اشاره به اینکه هم اکنون تمام مراحل مقدماتی برای چهار خطه کردن جاده دهلران - اندیمشک در حال اجرایی شدن است، گفت: بخشی از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت پیش بینی شده و امیدواریم با توجه به اهمیت آن، هر چه سریعتر اجرایی شود.
فرماندار دهلران با توجه به نقش مسیر دهلران به مهران در امر حمل و نقل کالا به مرز مهران و همچنین رفع نقاط حادثه خیز این جاده تاکید کرد: تعریض این مسیر بدلیل اهمیت موضوع در دولت تدبیر و امید اجرایی شده و امروز شاهد پیشرفت خوبی در پروژه هستیم.
وی یادآور شد: در این مسیر بیش از 200 دهنه پل تعریض می شود که با تکمیل عملیات اجرایی شاهد تحول خوبی در روند عبور و مرور وسایط نقلیه در این مسیر شریانی مرزی خواهیم بود./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار