فرماندار چرداول:
حضور هموطنان زائر اربعین حسینی (ع) فرصت بزرگی برای ایلام است.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 24 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرماندار چرداول با اشاره به شمار روز افزون زائران در استان ایلام اظهار داشت: حضور هموطنان زائر اربعین حسینی (ع) فرصت بزرگی برای ایلام است.
پرویز کولانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول گفت: دراین ایام که ایلام به عنوان مسیر اصلی کربلا مرکز توجه همه کشور ایلام و مهمان نوازی مردم مورد اشاره رسانه ها قرار گرفته است هرگونه ضعف و قصور کوچک متوجه مجموعه استان ایلام می شود.
وی با اشاره به اینکه استاندار ایلام در رسانه ها امادگی مردم و مسوولان برای پذیرایی سه میلیو.ن زایر را اعلام کرده خاطر نشان کرد: هرکسی در هر جایگاهی باید در سربلند کردن نام این استان مرزدار اهتمام لازم داشته باشد.
وی جدیت و تلاش همگانی را درزمینه آماده سازی استان در توسعه زیرساخت ها مورد توجه قرارداد و گفت: مجموعه مردم و مسئولان استان ایلام باید برای پذیرایی و استقبال مناسب و در خورشان زائران امام حسین(ع) تلاش کنیم.
فرماندار چرداول با ذکر اینکه این شهرستان مسیر گذر80 درصد تردد زوار به سوی ایلام و مهران و عراق است گفت: سه محورارتباطی این شهرستان مهیای تردد زائرین شده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان همچنین دراین نشست به برگزاری انتخابات مهم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری رای حق الناس است و رئیس جمهور محترم نیز اجرای قانون در این آزمون را مورد تاکید قرارداده اند .
وی تاکید کرد: تلاش مجریان انتخابات در این شهرستان باید بر اساس سه اصل و محور مشارکت حداکثری، صحت و سلامت انتخابات و امنیت انتخابات باشد/پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار