فرماندار آبدانان گفت:
با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تجهیز ساختمان مخابرات این شهرستان که در زلزله مرداد ماه سال گذشته آسیب دیده بود، اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 30 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار آبدانان گفت: با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تجهیز ساختمان مخابرات این شهرستان که در زلزله مرداد ماه سال گذشته آسیب دیده بود، اختصاص یافت.
مجید عسگری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جریان سفر جمعه گذشته وزیر ارتباطات به استان ایلام، وضعیت نابسامان و مشکلات مخابرات آبدانان مطرح شد و از ایشان درخواست شد نسبت به رفع مشکل ساخت و ساز این ساختمان مساعدت کند.
وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات 10 میلیارد ریال از محل اعتبارهای وزارت ارتباطات برای احداث ساختمان و خرید تجهیزات مورد نیاز اداره مخابرات شهرستان آبدانان اختصاص یافت.
عسگری تاکید کرد: وزیر ارتباطات قول مساعد دادند که در کوتاهترین زمان ممکن این مبلغ در اختیار شهرستان قرار داده شود تا پس از طی تشریفات اداری عملیات اجرایی آغاز شود.
ساختمان اداره مخابرات آبدانان در اثر زلزله 6 و یک دهم ریشتری سال گذشته بطور کامل تخریب شد و خسارت های زیادی نیز به تجهیزات و امکانات فنی آن وارد گردید و تاکنون به علت عدم تخصیص اعتبار، بازسازی و تجهیز نشده و همین امر مشکلات زیادی برای جمعیت 65 هزار نفری این شهرستان ایجاد کرده است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار