کتاب «هروله تا عرش» خاطرات و عکسهای سفر یکی از نویسندگان ایلامی به کشور عراق و شرکت در پیاده روی اربعین از مرز مهران تا شهر کربلا است که اخیراً منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.
کد خبر: ۱۴۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 08 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، کتاب «هروله تا عرش» خاطرات و عکسهای سفر یکی از نویسندگان ایلامی به کشور عراق و شرکت در پیاده روی اربعین از مرز مهران تا شهر کربلا است که اخیراً منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

کردپرس گزارش داد: این کتاب در واقع یادداشتها، خاطرات، گفتگوهای کوتاه و در واقع برداشتهای متفاوتی از این سفر معنوی است که توسط خداداد ابراهیمی نویسنده و روزنامه نگار ایلامی به نگارش درآمده است.
خداداد ابراهیمی برای نوشتن این کتاب دو سفر پیاده را از مهران تا کربلا به همراه خیل انبوه زائران ایرانی و غیر ایرانی در سالهای 92 و 93 انجام داده است.
وی در این باره در گفتگو با کردپرس گفت: در این سفر معنوی تجربیات بسیار گرانبهایی از مصاحبت و گفتگو با زائرانی از ملیتهای مختلف به دست آوردم که سعی کرده ام این تجربیات را بصورت موجز در این کتاب منتشر کنم.
ابراهیمی تصریح کرد: در پیاده روی مسیر کربلا از مناطق، روستاها و مسیرهای مختلف مهران تا کربلا گذر کرده و تلاشم بر این بوده که راز و رمزهای پیاده روی اربعین و این سفر معنوی را که با عشق زاید الوصفی هر ساله انجام می شود به رشته تحریر درآورم.
این نویسنده ایلامی با بیان اینکه مطالب کتاب هروله تا عرش را با عکسهای که خودش در این سفر تهیه کرده مستند نموده است اضافه کرد: کتاب هروله تا عرش در 96 صفحه بصورت تمام رنگی توسط انتشارات زانا در ایلام و با هزینه شخصی خودش به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: استقبال از این اثر از زمان انتشار تا کنون بسیار خوب بوده و احتمالا چاپ دوم آن نیز در آینده منتشر شود./پ

منبع: خبرگزاری کردپرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار