امام جمعه ایلام گفت:
عناصر اصلی فتنه 88 خائنان به نظام اسلامی بوده و تلاش برای تبرئه آنها کاری بیهوده است.
کد خبر: ۱۵۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 25 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، امام جمعه ایلام گفت: عناصر اصلی فتنه 88 خائنان به نظام اسلامی بوده و تلاش برای تبرئه آنها کاری بیهوده است.

خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام گزارش داد: آیت‌الله محمدنقی لطفی در جمع اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی ایلام افزود: بی‌تردید حماسه 9 دی تاریخ‌ساز و خنثی کننده فتنه پیچیده سال 88 همواره به عنوان حادثه‌ای مهم و سرنوشت‌ساز در اذهان باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه ماندگار 9 دی سال 88 عرصه تجدید میثاق عاشورایی ملت بزرگ ایران با نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 اصل نظام را نشانه گرفته بودند، ادامه داد: این جریان پیچیده در واقع ظهور نفاق درونی بود و مدیریت اصلی آن را آمریکا، عناصر ضد انقلاب، رژیم صهیونیستی منحوس و ارتجاع عرب بر عهده داشتند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: فتنه 88 جریانی بسیار پیچیده و خطرناک بود که با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پیروی امت اسلامی از ولایت فقیه نقش بر آب شد.

وی با اشاره به تلاش برخی‌ها برای تطهیر چهره سران فتنه گفت: عناصر اصلی فتنه 88 خائنان به نظام اسلامی بوده و تلاش برای تبرئه آنها کاری بیهوده است.

لطفی گرامیداشت حماسه 9 دی و برپایی مراسم نکوداشت این روز تاریخی را رسالتی بزرگ دانست و افزود: تلاش شود تا آیین‌های گرامیداشت حماسه 9 دی به شایستگی و تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 و بازگو کردن ریشه‌های آن برگزار شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه برای نکوداشت حماسه 9 دی امسال تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده گفت: از سوی ستاد مرکزی شعار اصلی این مراسم، 9 دی، مظهر نفوذناپذیری ملت در برابر فتنه آمریکایی عنوان شده است.

حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان راه و بیراهه، برگزاری همایش‌های بصیرتی برای دانشجویان، اساتید و دانش‌آموزان بسیجی و مراسم عمومی گرامیداشت حماسه 9 دی را از برنامه‌های گرامیداشت این روز برشمرد./پ




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار