فرماندار ملکشاهی گفت: همه دست اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی و نظارتی، بازرسی و انتظامی با همدلی و همزبانی زمینه ساز برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط و حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۸۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 15 February 2016

فرماندار ملکشاهی گفت: همه دست اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی و نظارتی، بازرسی و انتظامی با همدلی و همزبانی زمینه ساز برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط و حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز دوشنبه در نشست با عوامل اجرایی انتخابات این شهرستان اظهار کرد: از همه ظرفیت های لازم و قانونی برای برگزاری یک انتخابات سالم و با نشاط در این شهرستان استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: عوامل اجرایی انتخابات با رعایت دقیق قانون و حفظ بی طرفی کامل از آرای مردم و نامزدها به بهترین شکل ممکن صیانت و حفاظت کنند.
موسوی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم است، تاکید کرد: با همدلی و تعاملی که بین عوامل اجرایی، نظارتی و سایر دست اندرکاران انتخابات وجود دارد روز هفتم اسفند شاهد انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم خواهیم بود.
فرماندار ملکشاهی هدف از برگزاری این نشست ها را بالا بردن توان کاری، رفع نقاظ ضعف دانست و یادآور شد: بی شک همراهی، همیاری و تعامل در اجرای روند انتخابات می تواند نقش حایز اهمیتی در پیشبرد اهداف پیش رو داشته باشد.
وی با بیان اینکه بر اساس ماده 11 قانون انتخابات دستگاه های اجرایی موظف هستند تمام امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات را در اختیار ستاد انتخابات و مجریان قرار دهند، گفت: مجریان انتخابات نیز در تمام مراحل باید از رای مردم به عنوان حق الناس صیانت کنند.
موسوی بر اهتمام جدی عوامل اجرایی در برگزاری انتخاباتی پرشور، بدون دغدغه و در امنیت و آرامش کامل تاکید کرد و افزود: همچون ید واحد در راستای پیشبرد اهداف نظام با همدلی و همزبانی برای تحقق این موضوع مهم تلاش کنیم.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت که از این میزان 434 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی در حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار