کد خبر: ۱۸۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 24 February 2016

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام از انصراف یک نفر دیگر از کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان و چرداول خبر داد.

«عبادالله باقری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: امروز آقای حجت اکبری از حوزه انتخابیه‌ی ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان و چرداول با حضور در فرمانداری انصراف خود را از ادامه‌ی رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه با این انصراف تعداد کاندیداهای انصرافی در استان به 8 نفر رسید، تصریح کرد: پیش از این در حوزه ایلام «بهزاد جوانمرد» ، «روح‌الله محمدزاده»، «احمد محمدی» و «محمدنقی خیری» از حوزه انتخابیه‌ی ایلام انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام ادامه داد: در حوزه انتخابیه‌ی دهلران نیز تاکنون «علی‌اکبر جعفری» ، «سیدنورعلی موسوی‌پور» و «حبیب‌الله زینی‌وند لرستانی» انصراف خود را اعلام کردند.

باقری گفت: به این ترتیب تا این لحظه در حوزه انتخابیه ایلام31 نفر و در حوزه دهلران نیز 7 نفر برای تصاحب 3 کرسی مجلس با هم رقابت خواهند کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام تأکید کرد: کسانی که قصد انصراف از کاندیداتوری نمایندگی مجلس دارند باید با مراجعه به فرمانداری‌های حوزه‌ی انتخابیه انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار