بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان، هوای نقاط مختلف استان ایلام فردا جمعه هفتم اسفند (روز برگزاری انتخابات) بهاری، آفتابی و مطبوع است.
کد خبر: ۱۸۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 25 February 2016

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان، هوای نقاط مختلف استان ایلام فردا جمعه هفتم اسفند (روز برگزاری انتخابات) بهاری، آفتابی و مطبوع است.

به گزارش تابناک ایلام؛همه واجدان رای دادن در شهرستان های تابعه استان فردا در هوایی صاف و آفتابی که رنگ و بوی لطافت عید نوروز را به خود گرفته در شعب اخذ رای حاضر می شوند.
مردم استان ایلام که در هفته جاری شاهد گرد و غبار، وزش باد شدید، بارش باران، ابرناکی هوا، لغزندگی مسیرها و آبگرفتگی معابر بودند، فردا آسمانی آبی با لکه های سفید ابر وزش ملایم و نسیم گونه باد را خواهند دید.
مردم استان ایلام به ویژه واجدین شرایط رای دادن و ویژه تر از آن رای اولی ها بی صبرانه منتظر طلوع خورشید در هفتمین روز از واپسین ماه سال جاری هستند تا در هوای لطیف و بهاری یک بار دیگر در شعب اخذ رای حضور یافته و سرنوشت چهار سال آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تعیین کنند.
هر چند که فردا هوای استان صاف، آفتابی و وام گرفته از حال و هوای بهار و عید نوروز است اما اگر هوای استان در بدترین وضعیت جوی نیز قرار داشته باشد مردم ولایی ایلام همانطور که در سال های گذشته اثبات کرده اند، باز هم با شرکت پرشور در شعب اخذ رای حاضر می شوند و از حق قانونی خود برای برگزیدن نامزدهای اصلح استفاده کرده و اتحاد و یکدلی خود را به رخ جهانیان می کشند.
جمعیت حدود 435 هزار نفری واجدین رای دادن در استان ایلام فردا در 531 شعبه اخذ رای ثابت و سیار نامزدهای مورد نظر خود را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند.
استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی در حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار