استاندار ایلام به مردم استان توصیه کرد از دادن تک رای و نوشتن نام یک نامزد در برگ های تعرفه رای اجتناب کنند و از همه حق خود برای انتخاب 2 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۸۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 26 February 2016

استاندار ایلام به مردم استان توصیه کرد از دادن تک رای و نوشتن نام یک نامزد در برگ های تعرفه رای اجتناب کنند و از همه حق خود برای انتخاب 2 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مرواریددر حاشیه بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ایلام (شمالی) اظهار کرد: همه امکانات و تجهیزات، نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه های انتخابیه این استان (ایلام و دهلران) برای برگزاری انتخابات آماده شده است.
وی با بیان اینکه هدف مسئولان برگزاری انتخابات سالم، شاداب و شفاف است، افزود: واجدین شرایط شرکت در انتخابات هفتم اسفند تلاش کنند در همان ساعات اولیه آغاز رای گیری با حضور در شعب، آرای خود را به صندوق ها بریزند.
مروارید تاکید کرد: مردم این استان همواره در انتخابات جزء استان های برتر کشور از لحاظ مشارکت بوده اند و در انتخابات پیش رو نیز با توجه به شور و اشتیاق شان در زمان تبلیغات پیش بینی می کنیم حضور حداکثری داشته باشند.
استاندار ایلام با اشاره به وضعت مطلوب آب و هوایی این استان در روز جمعه و احتمال حضور مردم در تفرجگاه های طبیعی، یادآور شد: از مردم می خواهیم قبل از حضور در طبیعت آرای خود را به صندوق ها بریزند و مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی و بازگشت شان موکول نکنند.
فرماندار ایلام و رئیس حوزه انتخابیه شمالی نیز در جریان بازدید استاندار ایلام از ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری گفت: 334 شعبه اخذ رای در مناطق مختلف این حوزه برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.
ناصر خوشخبر با اشاره به آمار 301 هزار نفری واجدین شرایط رای در این حوزه انتخابیه اضافه کرد: 320 هزار برگ تعرفه برای این حوزه تهیه و آماده شده و تا ساعاتی دیگر در اختیار مسئولان شعب اخذ رای همراه با صندوق های جمع آوری آرا و دیگر ملزومات، داده می شود.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و 590 هزار نفر جمعیت که از این میزان 434 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی در حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار