نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: ورود سياست به اقتصاد آفتي خطرناك و بيمار براي اقتصاد محسوب مي شود و اقتصاد ايران سياسي است.
کد خبر: ۲۱۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 15 April 2016

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: ورود سياست به اقتصاد آفتي خطرناك و بيمار براي اقتصاد محسوب مي شود و اقتصاد ايران سياسي است.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت السلام والمسلمين محمد نقي لطفي در خطبه اين هفته نماز جمعه ايلام اظهار كرد: اجرايي كردن شعار مهم و راهبردي اقتصاد مقاومتي يكي از منويات و خواسته هاي رهبري است كه همواره به آن اشاره و تاكيد دارند اما شعار زدگي و استفاده از شعار به جاي عمل از مهمترين عوامل و موانع عدم تحقق اين هدف در جامعه است.
وي تصريح كرد: : دست هايي در كار است كه مانع از تحقق اقتصاد مقاومتي شود.
امام جمعه ايلام تاكيد كرد: اگر همانگونه كه در زمينه هايي چون علمي، دفاعي و نظامي به موفقيت هاي جهاني دست يافتيم در زمينه اقتصاد سالم و بدور از مفاسد اقتصادي در جامعه كار مي كرديم اكنون جامعه ايران داراي اقتصادي موفق در سطح بين المللي بود و اين همه فشار از سوي اجانب بر آن وارد نمي شد.
وي با اشاره به شعار امسال رهبري مبني بر اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل تاكيد كرد: بايد آسيب هاي فرا روي اين موضوع مهم شناسايي و بررسي شود، آفت هايي چون مفاسد اقتصادي، پيش بيني هاي خوشبينانه آينده، اقتصاد سياسي، مورد توجه مسئولان قوه مجريه و سپس ساير مسئولان كشور قرار بگيرد.
لطفي يادآورشد: تنها نتيجه برجام تعطيلي تاسيسات هسته اي كشور و محكوميت ايران، ايجاد تحريم هاي جديد، گستاخي و بددهني نسبت به كشور از سوي برخي كشورهاي جهان بود كه البته جواب كوبنده و قاطع وزير امور خارجه ايران دربرابر ياوه گويي هاي وزاراي خارجه آمريكا و عربستان قابل تحسين است.
وي با اشاره به اجلاس سران كشورهاي اسلامي در تركيه گفت: داعش مولود كثيف كشورهايي چون آمريكا، تركيه، عربستان و رژيم اسرائيل است و اكنون با وجود اين همه جنايت، حاميان داعش از محكوم كردن داعشسخن مي گويند و دم از مظلوميت اسلام مي زنند.
وي اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران در برابر هجمه هاي ايجاد شده براي اسلام سينه سپر كرده و در عمل نشان داد كه مدافع عملي و واقعي اسلام و ارزش هاي آن است، در حاليكه كشوري چون عربستان با افتخار اعلام برقراري رابطه با اسرائيل مي كند.
خطيب اين هفته نماز جمعه ايلام در ادامه افزود: رژيم كودك كش سعودي پول سعي در جلب نظر حاكمان ديگر كشور ها براي محكوميت و بر عليه ايران دارد در حاليكه بيش از 36 سال است كه ايران مورد محكوميت هاي متعددي قرار گرفته و اين محكوميت ها همچون توافق هسته اي فقط بر روي كاغذ است و اعتباري ندارد.
وي با بيان اينكه ايران بر حق است و حقانيت ما براي همه كشورهاي دنيا ثابت شده است، يادآورشد: نكته قابل تاسف اينكه با وجود كارشكني ها و عدم تعهد عملي آمريكا به تعهدات خود در قبال ايران اما برخي از مسئولان كشور هنوز هم به دنبال توجيه اقدامات آمريكا در خصوص ايران اسلامي هستند در حاليكه بايد همگان براي برون رفت از مشكلات به توصيه هاي رهبري عمل كنيم./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار