شنیده ها حاکیست یکی از کاندیداهای انتخاباتی در حوزه شمالی باکلید زدن این روش غیر مرسوم انتخاباتی در استان ایلام ،می خواهد از حضور خواننده کرد زبان (حسین صفا منش ) جهت اجرای ترانه مشهور( خویشگه خاصگم..)در یکی از ستادهای تبلیغاتی خود در این ایام منتفع شود!
کد خبر: ۲۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 25 April 2016
این روزها فضای شهر و روستاهای استان ایلام متاثر از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حال وهوای انتخاباتی به خود گرفته است ،الصاق عکس های بیشمار وبنرهای تبلیغاتی بر در ودیوار شهرها ،بازگشایی ستادهاوبرگزاری میتینگهای تبلیغاتی چهار کاندیدای حوزه شمالی و دو کاندیدای حوزه جنوبی این استان چهره شهر ها وروستاها را بکلی دگرگون کرده است.

به گزارش تابناک ایلام ،با کشانیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه شمالی وجنوبی استان به مرحله دوم انتخابات که در دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود؛استان ایلام به فاصله کمتر از دوماه ،برای دومین بار چهره ای کاملا انتخاباتی به خود گرفته است.

اگر چه تبلیغات رسمی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم،از پنجشنبه هفته گذشته همزمان باسایر حوزه های انتخابیه در استان ایلام نیز کلید خورده است اما متفاوت بودن انتخابات در استان ایلام باعث شده است  تبلیغات این دوره از انتخابات نیز  همانند دوره های پیشین متاثر از وابستگی های قومی وقبیله ای بصورت فیزیکی وچهره به چهره از هفته ها قبل از آغاز فعالیتهای رسمی تبلیغاتی صورت پذیرد واین متفاوت بودن بر داغ شدن تنور انتخاباتی دراین استان کوچک اما پرالتهاب افزوده است .

اما این روزها هر چقدر به روز انتخابات نزدیکتر می شویم از یک سو به کری خوانی های طرفدران متعصب واز سوی دیگر به میزان تخریب ها وبد اخلاقی های انتخاباتی که سالهاست پای ثابت انتخابات ما شده اند نیز افزوده می شود ،رواج بازار داغ شایعات  وبیانیه ها وتکذیب ها و...نیز این روزها میهمان ثابت فضای مجازی شده است.

کاندیداها وطرفدارنشان ازهر روش وحربه ای برای جذب آرای مردم بهره می برند،عده ای با بهره گیری از وابستگی های سیاسی و با دعوت از چهره های سیاسی کشور جلسات سخنرانی به راه انداخته اند اما کاندیداهایی که در سبد سیاسی دو جناح جایی ندارند روشهای جدیدی را برای جلب آرای مردم به کار گرفته اند!

هرچند در طول سالیان اخیر در پاره ای از موارد کاندیداهای انتخاباتی از حضور چهره های مشهور هنری در رسانه ملی وورزشکاران سرشناس برای جلب آرای طیف خاصی از جامعه  بهره مند شده اند ،اما حضور خوانندگان در ستادهای انتخاباتی روشی جدیدیست که تاکنون در استان ایلام به مرحله اجرا درنیامده است !شاید تولد این روش نوین تبلیغاتی به نام  این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت وضبط شود!

شنیده ها حاکیست یکی از کاندیداهای انتخاباتی در حوزه شمالی باکلید زدن  این روش غیر مرسوم انتخاباتی در استان ایلام ،می خواهد از حضور خواننده کرد زبان (حسین صفا منش ) جهت  اجرای ترانه مشهور( خویشگه خاصگم..)در یکی از ستادهای تبلیغاتی خود در این ایام منتفع شود!هرچند این برنامه فعلا اجرا نشده است اما نصب بنرهایی با این مضمون در سطح شهر و تبلیغ گسترده حضور این خواننده در فضای مجازی موید این موضوع است!

اینک با اجرای این ترانه کردی درایام تبلیغات انتخابات ،باید حضور خوانندگان در ستادهای تبلیغاتی را نیز به تنوع روشهای تبلیغات انتخاباتی در استان ایلام افزود ، روشی که شاید در انتخاباتهای آینده به پای ثابت تبلیغات انتخاباتی در استان کردنشین ایلام مبدل شود، اگرچه نباید شادباش های صدها هزار تومانی تعدادی از کاندیداها در مراسمات عروسی را ازمیان روشهای تبلیغاتی این استان نادیده گرفت !




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دانشجویان مستقل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
اینکه نوشته اید: کاندیداهایی که در سبد سیاسی دو جناح جایی ندارند ... درست نیست... هر دو جناح بارها به فلاحی برای شریک شدن در قدرت پیشنهاد دادند و فلاحی آنها را رد کرد... پس این دو جناح هستند که پیش فلاحی جایی ندارند
رضا اعظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
باسلام. شما چرا به دیگران توهین میکنید؟؟؟مگه اقای صفامنش برنامه ای اجرا کرده که اینگونه نوشته اید ؟؟ چراتوهین به دیگران برای شما راحته ؟؟ اگه برنامه ای اجرا شده که حرف شما درست .در غیر اینصورت شما نباید به دیگران توهین کنید و باید منتظر عواقب کار خود باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اتفاقا اصلاح طلبها اصلا این خانم رو قبول نداشته و ندارند و ایشون منتهب طیف اصولگرا میباشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار