مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز واگذاری واحدهای مازاد و بدون متقاضی مسکن مهر شهرستان های دهلران، آبدانان و دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 13 June 2016

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز واگذاری واحدهای مازاد و بدون متقاضی مسکن مهر شهرستان های دهلران، آبدانان و دره شهر خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛ سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: واحدهای مازاد مسکن مهر شهرهای دهلران، آبدانان و دره شهر با حذف شرایط چهارگانه قبلی (متعهد و سرپرست خانوار بودن، پنج سال سابقه سکونت، مالکیت شخصی و مالکیت دولتی) به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه اخیر دفتر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، شروط چهارگانه فروش واحدهای مازاد مسکن مهر برای متقاضیان این واحدها مازاد و بدون متقاضی شهرهای ذکر شده استان تا پایان شهریور ماه سال جاری حذف شده است.

میرجعفریان یادآور شد: متقاضیان خرید این واحدها می‌توانند بدون توجه به چهار شرط مذکور با مراجعه به مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به آدرس ایلام، بلوار جنوبی امام خمینی(ره) جنب پل روگذر شهید رضایی نژاد مراجعه و نسبت به خرید این واحدها اقدام نمایند.

بر اساس آخرین سرشماری های انجام گرفته در مجموع 18 هزار و 350 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه و خود مالک و بافت های فرسوده در این استان احداث شده که از این تعداد تاکنون 15 هزار و 265 واحد تحویل متقاضیان شده و سه هزار و 85 واحد نیز باقی مانده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار